Membership Shaklee

Semalam saya cerita pasal bagaimana saya kenal Shaklee. Belum habis cerita lagi. Saya jadi ahli Shaklee sebab saya dah resign dari tempat kerja. Saya memang nampak peluang menjana side income (ini bukan side income, ini memang fully income ni, dah namanya suri rumah) 😁

Saya dah tengok-tengok group yang aktif, ada leaders yang power. Saya memang sengaja tidak menjadi downline sepupu saya tu. Kenapa?? Sebab saya nak buat kenalan baru, walaupun tak jadi downline sepupu saya, we’re in the same family. POLLUX FAMILY.

Saya daftar ahli pada 21/01/2016. Ajak mentua pergi branch, saya beli ESP Shaklee dan terus join member, memang nekad nak jadi “business woman” Shaklee ni. Ha ha ha…

Walaupun tinggal beberapa hari nak closing pada bulan pertama saya join Shaklee, saya dapat kumpul lebih daripada UV (points) yang melayakkan saya untuk mendapat bonus. Bonus pertama dengan Shaklee hanya RM 39.20 tapi saya enjoy. Masuk group yang begitu aktif, begitu supportive. Bonus bulan kedua, RM 200 ++ bolehlah beli barangan dapur. Saya berdoa untuk terus sukses dalam Shaklee.

Mahu join kami? Jom mencipta kejayaan kita bersama! Whatsapp saya Maglynna 013 811 0690 atau boleh PM kat Facebook >>> http://on.fb.me/22qyzP8

  

Join us today!

Leave a Reply

